Ring of Energy

起初我覺得佛諾依德冇乜料到,乜都話童年陰影造成,邊有咁多童年陰影?

後來發覺成人嘅心結,不論係感情或者事業,九成都係追溯到父母關係。

但係通常父母都係認為子女應該聽自己話,而且人老咗又唔想變,所以通常子女都係冇能力改變父母。咁樣可以點?

通常一個人無論點樣揀,父母引起嘅心結,都係會反影在自己嘅夫妻關係上。好似五指山咁,走唔甩。有啲人更加會重覆父/母嘅故事,自己都唔知道。

夫妻關係嘅問題,會不斷在兩個人之間來回激盪,最後一係變成日日嗌交,一係互相保持距離,兩種僵局。

我以前會諗,咁一個人解決自己嘅心結,係唔係冇乜用?如果我父母或配偶唔想改變,咁自己咪好快俾屋企人拉番轉頭?

我想講一個概念,叫做 “Ring of Energy”。 你原生家庭係一個圈,你自己嘅家庭係另一個圈。

基於長期互動,一家人嘅心理,會產生無形連結,就算彼此冇見,心理上仍然互相影響。家人對你嘅心結,一定會保持態度,或進犯或防守。當然你亦必然對其他家人的心結,架起某種態度。呢種情況往往在無意識下運作着。

但係如果你解開自己嘅心結,你會立即對每個家人嘅印象改觀,你會對某啲行為唔再產生情緒。然後家人對你嘅戒備亦會鬆開,事情就會有轉機。

要知道嘅係,雖然係一家人,每人仍然有各自的靈魂旅程,要負責自己的因果。每人對家人嘅責任係有限度的。你解決自己嘅課題,會降低家人對你情緒嘅影響,但係你冇必要去完全改變家人。

>