被解說人類設計圖的得著

感恩宇宙一切的安排.
今早內在聲音跟我說, 我有更重要的事情要做, 跟住又無啦啦喊咗出黎.
下午約了Ben幫我解說人類設計圖, 世事真的沒有巧合吧…
多謝你, 提醒番我最重要是聽番自己既gut feeling!
多謝你, 讓我可以更了解自己的的特質, 原來我有咁多優點的…
原來我可以將D好we-run-run既野, 用好實際的方法應用出來, 帶落去生活當中, 甚至可以發揚光大. 仲可以不斷持續去做.
原來我可以好有will power去落實想做的事情. 再配合埋我好能夠”定”落黎的特性.
跟住”深度”又深到不得了, 所以deliver出黎既野, 可以好到肉, 好中對方想要既野.
最重要要注意是, 要commit對既人, 對既時間, 對既空間, 就所有野都會work得好.
同時亦因為我太重視commitment, 所以萬一開錯了頭, 我份人又太堅持, 就會一直做落去, 直至身體出事為止, 咁樣同時亦會浪費了我真正的talent.
多謝你, 在我最需要的時候, 提醒了我.
有時要做取捨時, 真的感到痛苦, 有些很好的機會, 理智上認為錯過了會後悔.
而且不只一個機會, 係幾個一齊黎…
可誠實面對自己的gut feeling真的是太重要了, 謝謝提醒!
想先做好眼前的工作, 及已開始了的事, 再用心感受自己的gut feeling, 誠實面對!
多謝你,Ben

>